donderdag 22 oktober 2015

BEAUTY: Met glam 'n glow de winter door

Dat lipverzorger A onzin in een stick is en potje B een magnifieke crème, je moet het maar weten. En dat liefst zonder blut te geraken. Daarom uit louter menslievende overwegingen,  geheel vrijblijvend, deel ik hier mijn beauty (en verzorgings-) essentials voor de koudere dagen. Geen marketingafdeling die achter me aan zit, zelf getest en zelf helemaal fan van.

 

* Handcrème met aardappel - Say what?! Rauwe patatjes in iets voor op je lijf, en dat in waarschijnlijk de meest on-sexy verpakking ever?! Ja, hoor en het werkt super en ruikt nog niet zo slecht. De crème trekt snel in, voelt niet vet, maar houdt de huid van je handen wel lange tijd heerlijk soepel. Die boeren in Oostenrijk wisten hoe die winter- en werkhanden heerlijk zacht te houden.
Dille & Kamille - € 6,95

* Rahua Omega 9 Hair Mask - Het meer prijzige product in mijn selectie, maar elke eurocent meer dan waard. Ik smeerde nog nooit zo'n geweldig haarmasker op mijn blonde lokken. Het is 100 % natuurlijk (op basis van Ungurahua-olie - eerlijk, nog nooit van gehoord), het ruikt fantastisch en slechts een kleine dot geeft het mijn haar voor langere tijd glans (denk Hollywoord-style) en maakt het mijn coiffure makkelijker doorkambaar. Absolute must-have voor een healthy haarbos, me dunkt.
Bio'ty Lab - € 57 - www.biotylab.be 

* Mineralize Skinfinish Lightscapade M.A.C - Move over concealer! Datgene wat niet mag ontbreken in je make-uptasje en je instant een open, wakkere blik geeft, ook al bonkt je hoofd als een trommelconcert van STAMP en deed je nauwelijks een oog dicht, is deze Skinfinisch Lightscapade van übercosmeticamerk M.A.C.! Uiteraard komt dit oplichtend poeder - hello, contouring - het best tot zijn recht op een mooie basis van dagcrème én fond de teint, maar ik heb gewoon niet altijd zin in al dat gepenseel in de ochtend. Mascara en wat van dit parelmoerkleurig doosje op de juiste plaatsen en iedereen denkt dat je alive, kicking, glowing & glamming uit het bed stap. Al kon het een zware verkoudheid dan weer niet helemaal verhullen. What the hell, winter- én zomer essential!
M.A.C. Cosmetics - € 29,50

* Lip Conditioner M.A.C. - Droge en gebarsten lippen zijn binnen no time verleden tijd dankzij deze conditioner voor je kussers. Verzorgend én herstellend. Opsmeren, laten intrekken en voor de rest van de dag/nacht zachte lippen hebben, zalig! Niet zoals bij andere sticks, tubes en potjes waarbij je maar blijft smeren en je lippen droog blijven. Ook geschikt voor de kleine ukkepuk die gelooft dat rondom de mond likken helpt tegen de droogte en als gevolg daarvan een giga-grote, rode, droge en trekkerige mond heeft: voor het slapengaan ruim opsmeren en 's ochtends is alles tot normale proporties weergekeerd, zachte lippen incluis. 
M.A.C. Cosmetics - € 16 

* Laino kleimasker, rode klei & sinaasappelolie - Weinig beter voor je snoet dan een kleimasker, dat leerde ik eerder al van Goedele Leyssen. Dit roze kleimasker is het summum: het verzacht en kalmeert de huid en dat resulteert in een mooie, gezonde gloed. Ik ben zot lyrisch over de inhoud van dit kleine zakje, waarmee ik om de enkele weken mijn gezicht verwen. Het resultaat is werkelijk zichtbaar, voelbaar en gewoonweg fantastisch. Spijtig dat er geen kilo-verpakking beschikbaar is, want ik zou grootafnemer zijn.
Dille & Kamille - € 2,50 

Ik ben benieuwd bij welke beauty toppers jij zweert. Deel ze onder dit bericht! 
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...