zaterdag 11 oktober 2014

HAPPY: het mooie Copper Blush als Kleur van het Jaar 2015


Verfmerk Levis roept de prachtige kleur "Copper Blush" - een koperachtig oranje dat neigt naar het roze - uit tot Kleur van het Jaar 2015. Deze kleur is in mijn leven al een tijdje trendkleur: warm, diep en roze zonder té roze te zijn. Ja, er bestaat wel degelijk zoiets als "té" bij roze. 


Het merk zegt dat deze kleur een positievere kijk op de wereld weerspiegelt. De tint is geïnspireerd door de zoektocht naar het positieve in het dagelijkse leven. Voor 2015 voorspellen de kleurexperts bij Levis dat jij en ik nieuwe manieren zullen ontdekken om het leven kleur te geven en een warmere, meer zorgzame samenleving voor ons allemaal te creëren. Heel schune, very Bond Zonder Naam en misschien zelfs verbazingwekkend gezien de politieke ontwikkeling. 

Maar, ik ben een melig mens, helemaal fan van warmte en zorgzaamheid en 't is echt een heel mooie kleur, dus: Leve Copper Blush! Te meer omdat deze blozende kleur erg mooi past bij witte en bruine tinten, die dan ook nog eens opduiken in de collectie van het Deens designlabel MENU

Ik voel een restyling kriebelen...
 

Mijn favorieten:

* MENU theelichthouder POV terracotta - richtprijs: €30 (linksonder)
* MENU kandelaar CHUNK marmer/beton - vanaf ongeveer € 35 (centraal  boven)
* MENU kom Wire Bowl - vanaf € 37,40 (rechtsonder) (bestaat ook als Wire Bin, in een groter formaat)

Voor verkooppunten MENU: mailen naar info@anbel.eu!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...