woensdag 5 maart 2014

De lente is er! Toch al bij Lush!

Tulip from Amsterdam - Reusable bubble bar - Door je badwater zwieren voor bèrgen schuim! - Ruikt zoals de Sex Bomb Bath Ballistic - € 8,95
De maand maart brengt voor mij altijd een beetje zenuwachtigheid met zich mee. Ik ben er dol op, net daarom: het is de meest beloftevolle maand van het jaar, want de lente wordt geacht het land binnen te sluipen. "Geacht", want het seizoen en de bijhorende zachtheid, geuren, bloemen (ranonkels!), joligheid en licht durven soms nogal eens op zich te laten wachten.

Rose Bubble Bar - Verkruimelen onder stromend water en schuim schuim schuim is jouw deel - € 4,95

Hoewel ik vet en dik een herfsttype - gouden gloed, weldadige kleuren en aardse geuren - ben, word ik altijd springerig als ik de lente ruik. In maart wil ik werkelijk véél lente ruiken, véél vogels hun ander lied horen fluiten en véél kleine veranderingen in het groen waarnemen. Als dat niet gebeurt, dan word ik nerveus. Van dat wachten. Van de wil. 


Carrot Soap - Je lijf inwrijven, genieten en afspoelen - ruikt heerlijk fruitig, met toetsen van bergamot en citroen - € 5,95

Het is al een beetje van dattum geweest. Me happy. Al ben ik gulzig, ongedurig en wil ik graag méér, méér & méér. Dan beland ik ofte in een van de geurende Lush-winkels (Gent, Antwerpen NIEUW NIEUW NIEUW en Brussel), ofte op de website: de Britten achter dit merk met "fresh & handmade cosmetics" hebben om de lente een handje te helpen nog maar eens de leukste bad-, douche- en lichaamsproducten gemaakt! Met gouden glitters. Met fantastische geuren. Met vrolijke namen. Met pakken me-time. Met vaak bergen schuim. 

Geweldig Golden Egg Bath Ballistic! - voor een prachtig goudgeel laagje in je bad, prinsheerlijk - lief voor je huid dankzij cacaoboter en olijfolie en lief voor de anderen dankzij de ondersteuning van lokale projecten - € 5,95

Ik word er ontzettend springerig van, ook op de dagen dat het ontzettend grijs, kil en winderig - lees: herfstig - is, in maart. Go get your part of spring: want nù te verkrijgen bij Lush!  

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...