zondag 16 februari 2014

Share Your Happy Moment & Be Happier!

Te midden van hijgende deadlines, een schreeuwerige agenda en een almaar om aandacht vragende wereld is het niet altijd vanzelfsprekend om de lijn tussen jezelf en Het Grote Weldoende Positieve in stand te houden. Jammer, want wetenschappers toonden al meermaals aan dat je focussen op dat Positieve en mooie zaken delen met degene die je op wat voor manier ook raken, je gelukkiger maakt, je gezond(er) houdt en een ideale stress-buffer is. Bovendien is geluk razend besmettelijk.

Happier, de gelukkige(re) app
De Happier Community snapt het struikelblok, ziet jou en mij graag een beetje gelukkiger (ja, nòg) in het dagelijkse leven rondwandelen en ontwikkelde daarvoor een redelijk eenvoudige, maar gewèldige, mooie en vrolijke kleine app voor op je iPhone of iPod Touch. Dat alleen al maakt mij vandaag alweer een tikkeltje Happier

Je andere, dagelijkse gelukzalige momenten verzamel je erg gemakkelijk in de app. Fotootje erbij en delen maar, met je volgers, met de hele Happier Community, met je vrienden op Facebook en/of met je Twitter-maatjes. Zelf een dipje? Lees wat voor moois je vrienden en volgers beleven, snuif het op en neem het besmettelijke geluk over. Of krijg elke dag een mooie Happier-tip. Voor zij die het grondiger willen - en die meer willen dan "enkel" stilstaan bij het moois dat ze al hebben - is er een hele Happier Course van 21 dagen.


Volgens mij is zowat iedereen - de zen-boeddhist op transcendentaal niveau buiten beschouwing gelaten - meer dan een grammetje gebaat bij een extra portie geluk en gezondheid en wat minder spanning. Ik raad je dus aan om je naar de Apple App Store te reppen en het kleinood als de wiedeweerga te installeren. Kost je amper een zucht energie én geen eurocent. Android-gebruikers moeten het voorlopig doen met de website. Geen nood, want ook hier voert geluk de boventoon en zal het je een fiksere boost geven dan Facebook ooit zou doen. 

Je kunt mij volgen op Happier en een beetje Groot Klein Geluk meepikken. Laat me weten als jij dat van jou met mij wilt delen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...