donderdag 26 december 2013

Day 7 - Changes to Come - #30dayphotochallenge

Kerst vroeg om een zeker niveau van luiheid, weg van mijn MacBook en lekker dicht bij mijn mooie & liefdevolle familie. Daarom serveer ik je nu 2 Photo Challenges. Twee vliegen in één klap, that is.
Happy, happy, joy joy!

Day 7 - Changes to Come - #30dayofphotochallenge
was niet zo'n gemakkelijke. Dat hoofd op mijn lijf bruist en brubbelt 90% van de tijd dan wel. Dat houdt niet in dat ik het type ben met een carrièreplan, laat staan iets dergelijks voor mijn leven.

Ik ben nogal gesteld op mijn intuïtie, buigevoel en "volg je hart"-achtige drijfveren. Mijn buik, noch mijn hart spreken echter in erg langetermijntaal. 'k Heb trouwens ook niet zoveel zin om op die manier met die stukken van mezelf te communiceren. 

Day 7 - Changes to Come - #30dayphotochallenge

 Edoch, weet ik dat 2014 vol veranderingen zal zitten. Omdat ik hou van nieuwe plannen, projectjes en een aantal dingen graag aangepast zie. Wat dat precies allemaal gaat zijn, daar ben ik nog niet uit. Over de tijd en de rijpheid ervan ...

Ondertussen bruist en bubbelt dat lekker verder. 
  

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...