vrijdag 20 december 2013

Day 2 - What you wore - #30dayphotochallenge

't Is niet "what I wore", maar "what I will be wearing". In tijden van kerstbomen en feestlichtjes vult de agenda zich hier al eens met een feestje hier en daar. Zo ook vanavond. 

Feestje of geen feestje, "wat ga ik vandaag aandoen" is voor mij een iets te veel weerkerend dilemma. Nochtans leef ik niet met tekorten op dat vlak en is hetgeen er hangt en geplooid ligt zowat allemaal erg leuk, want afkomstig van mijn "hofleverancier" Luz de Lux.

Even tussendoor: die geweldige, gezellige boetiek van de ravissante, fantastische Barbara is op zichzelf al een trip naar het überleuke Leuven waard.

 Na in mijn nakie ettelijke minuten te staan wikken en wegen, stukken uit te halen en weer weg te hangen, viel de beslissing op een ouwegetrouwe combo met naar I think een dosis stijl en de nodige blingbling. 

This is what I'll be wearing today:
Trousers - Only, maar veranderd in die van French Connection, want pittiger door de aparte, brede snit
Shoes - &OtherStories

(Wauw, ik voel me zowaar een fashion blogger)

Day 2 - What You Wore - #30dayofphotochallenge
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...