woensdag 16 oktober 2013

Lief voor je Lippen!

Elke winterperiode - dat is voor mij vanaf half oktober tot en met de eerste zonnige dagen in maart - heb ik het zitten. Hoeveel ik ook met een lippenbalsem over mijn kussers ga, (ruwe) velletjes ontloop ik niet. 

En dat vind ik vervelend. Ik trek die dingen er immers af en dan zit ik met kleine wondjes die prikken. Dat vind ik ook vervelend. Lachen met zo'n mond doet pijn en ook dat is niet leuk. Ik lach immers graag. Ik moet je toch niet gaan vertellen over de weldaden van het lachen?!

Wil ik doen, maar dan een andere keer. Deal?

Nu wil ik het immers hebben over de redding van gescheurde lippen: 

 Eigenlijk is het suiker (en in één geval ook zout) in een potje, aangevuld met allerlei lekkere smaken en (vooral) natuurlijke oliën. Een beetje op je vinger nemen, over je tere lippen wrijven en weg zijn de velletjes. Nog naverzorgen met een zachte lippenbalsem en hello darling, who wants to kiss me?

Ik ging voor de tinteling van munt en het goede van chocola, maar er zijn verschillende varianten. Speciaal voor de komende feestdagen heeft de kerstman een smaakje samengesteld: hij blijkt fan van colasnoepjes.

Tijdens een tripje naar Brussel, Gent of Antwerpen te scoren in een van de vier (2 in Brussel) Belgische Lush-shops!    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...