dinsdag 13 augustus 2013

Een bruisende lunch met Spa!

Flessenwater is duur. Zolang het echter bruiswater is dat je uit die flessen drinkt, dan is het nog enigszins te verantwoorden. Met plat water uit flessen moet je in deze eco- en crisitijden immers niet meer afkomen. Leidingwater rules daar. 

Maar ik drink dus liters en liters bruisend water, uit flessen. Lichtbruisend Marie Henriette water, om precies te zijn. Precies moet het zijn, want ik wil niets anders. Ik ben een water-snob. Ik kan daar trouwens niets aan doen. Mijn vader tuttert buiten grappa en wijn eveneens liters en liters (Barisart, rood) Spa-water en volgens mij waste zelfs mijn bed-overgrootvader zijn koeien met Spa en pootte mijn opa zijn bloemen neer in het bekende, Ardense water. Om maar te zeggen: het is overduidelijk genetisch. 

En het is gewoon het beste bruiswater.



Dat beste bruiswater organiseert dezer dagen een wedstrijd om jou en je collega's de beste lunch aller tijden te bezorgen. Elke middag naar dezelfde lunchbar voor die saaie "américain" is niet echt inspirerend, terwijl de lunch net wel een ontspannende en bruisende pauze zou mogen zijn. Dat vindt Spa ook. 

Zij hebben de bruisende bubbels, jij je broodje "américain". Nu moet je enkel op Facebook nog je virtuele lunchterras maken en 30 collega's uitnodigen. 

Leve zwoele muziek, petanque, een toffe lunch en Spa bruis!  



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...