vrijdag 12 juli 2013

Een ontzettend fijn geurend verhaal


Ik ben van de soort die z'n kaarsen aansteekt, zelfs midden zomer wanneer het tot 22u en later licht blijft. Niet dat ik per se graag doses fijn stof inadem, ik hou gewoon van een vlammetje en gezelligheid. 
Maar eigenlijk draait het daar & hier niet om. Wel om dat ik plotsklaps fan werd van & Other Stories. Waarom? Daarom:
*
Het is het andere verhaal dat ene Hennis en ene Mauritz - of toch verwanten ervan - willen vertellen. Dat is dus hip & happening met stijl, zonder de misvormde pasvormen. Het aangename prijskaartje blijft.

*
De geur van dat verhaal ruikt bij mij momenteel naar zesty citrus & sun warmed wood en ik vind dat hemeltjelief heerlijk. Het doet me ergens aan denken en geeft me kriebels in mijn hoofd.
*
Eenvoudige potjes, een eenvoudig, doch herkenbaar label in zwartwit met een streep kleur en een fantastisch product: that's my thing.
 
Als ik hun charter mag geloven, dan zijn hun producten vervaardigd met respect voor mens, milieu en alle kleine wezens er rond. Mijn potje stoeft verder dat het vrij is van parabenen. Nu weet ik door de verschillende stemmen rondom me wel niet goed of dat per se zo goed is... Maar laat ik dan al eens bij die wezens blijven.
*
Bovendien zou volgens not so "just another housewife" en coole chic Amoorie - ik was weer te hebberig en te lui om het ten gronde uit te checken alvorens mijn virtueel mandje vol te laden en miss Amoorie beschouw ik als betrouwbare bron, zoals dat dan heet - het Zweudse merk je 10 % korting geven als je de lege potjes bij hen terugbrengt. Recycling en lief zijn voor het milieu, I like! Nu nog zorgen voor een levensecht ticket richting levensechte shop. 
*
Extraatje: hun ontschminker is zowat € 13 goedkoper dan die van M.A.C, maar minstens evengoed. Daarmee staan die twee op een gedeelde eerste plaats om mijn lange, tere wimpers op hun zachts te ontdoen van die stroeve waterproof mascara (ik ben van het emotionele type, nvdr).    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...