zondag 28 juli 2013

Aan de slag met quotes


Kwam ik tegen tijdens een van mijn strolls online: Recite This.
Je pent je favoriete quote neer (of als de inspiratie je effe in de steek laat, dan pik je er eentje uit in het menu aan de rechterkant), je kiest een achtergrond ... et voilà, je kunt gaan printen, sharen of posten


Trouwens - bronvermelding draag ik hoog in het vaandel - het was op de happy-blog van Delphine, Les Curieuses, dat ik stootte op deze leuke website. 

Meer dan de moeite om langs haar blog te passeren, want Delphine inspireert, motiveert, maakt blij en straalt Goed Gevoel all over the place uit zonder in kunstmatige cheer-toestanden te vervallen. 

2 opmerkingen:

  1. heerlijke tip! en die blog is super, weer eentje om te lezen! (Iris)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de bronvermelding en de complimentjes. Dat doet altijd plezier! Groetjes, Delphine

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...