woensdag 10 april 2013

Speciaal, verrassend en zelfgemaakt: makes me happy!


Het voelt speciaal om een cadeautje te krijgen. Het voelt helemaal heerlijk als dat pakje als een totale verrassing komt. En het wordt nog geweldiger als het ook nog eens zelfgemaakt is. 
 
Ik zit dan ook al de hele voormiddag met een glimlach gekruld rond mijn lippen en een stevige glans in mijn ogen. Daarenboven voel ik het kriebelen, omdat ... 
 
*
 
omdat leuke ideeën inspirerend werken (alle credits voor Peppi!), omdat geven minstens zo leuk is als krijgen en omdat ik niks liever doe dan creatief bezig zijn. Daarom...

De eerste 5 FB maatjes die reageren op deze post krijgen van mij in 2013 een kado. Iets zelfgemaakt - om te dragen, te eten, om te koesteren - een verrassing! Wanneer je het krijgt is nog
niet bepaald. Het zal komen als bij mij de inspiratie komt!

*
 
Ik stond mooi te blinken op de lijst van miss L en had ondertussen ook zelf een mooi lijstje van namen verzameld in deze Facebook-challenge.  En nu voel ik het dus weer kriebelen ... omdat leuke ideeën inspirerend werken, omdat geven minstens zo leuk is als krijgen, omdat ik niks liever doe dan creatief bezig zijn en omdat ik nu weet hoe het voelt! Speciaal, verrassend, zelfgemaakt.  
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...