dinsdag 16 april 2013

Removing nail polish has never been easier! Alhoewel...

De Hema is de max!  Ze hebben er alles om te voorkomen dat je huis, tuin en keuken net dat beetje te veel op de Ikea-catalogus gaat lijken, het assortiment is net niet te groot zodat ik prikkelaanvallen redelijk de baas kan blijven en de keten gebruikt een basic, leuk lettertype. Dan heb je sowieso een flinke streep voor, noem het opvoedingsmisvorming. 

Toch stond ik samen met jong en mooi pubergeweld bijna synchroon te hyperventileren en op en neer te springen toen we de nieuwste nagellak remover in het oog kregen: het is knalroze en belooft nagellak gemakkelijker dan ooit te verwijderen. 

Erin: twee sponsjes met in het midden een uitsparing die de hele roze ruimte vullen, doordrenkt van nagellak-verwijder-spul. Dat laatste zou trouwens "zeer licht ontvlambaar" zijn, aldus de mooie letters op de knalverpakking. 


Ik hou niet van "zeer licht ontvlambare" producten in een straal van 3 meter in mijn buurt. Wanneer er wordt verlangd dat je je vingers in de uitsparing van de doordrenkte sponsjes steekt, vol "zeer licht ontvlambaar" product, dan sta ik niet bepaald nogmaals op en neer te springen. 

Edoch, gingen de oranje gelakte vingers tot diep in het potje. Beetje wriemelen, en ondertussen dat "zeer licht ontvlambaar" goedje opsnuiven, dat trouwens met wat fantasie ruikt naar een volle snoepwinkel (toch als je je neus niet in de sponsjes steekt) .... En klaar! 

Van gewriemel ben ik niet vies, maar of dit nu echt zoveel gemakkelijker is dan gewoon wat vegen met wattenschijfjes....? Nu ja, het roze maakt veel goed.

1 opmerking:

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...