vrijdag 5 april 2013

Lente, snoepjes, kleurtjes!

Ik ben een pink lady: roze maakt me blij. Wanneer de prikkels dan in overdrive gaan, mijn hoofd wel een tol lijkt, mijn hart niet kan volgen, ik me door de dag sleep met pijn in lijf en leden, me liever wil verstoppen onder stapels donsdekens omhuld met zachte katoen, een fles wijn of twee me mijn beste vriendin lijkt ...
 
 
Dan zit er maar één ding op: mijn nagels lakken in de heerlijke snoepjeskleur Cute as a Button van favoriet merk Essie lakken, alle todolijstjes schrijven met mijn knalroze en veel te dure balpen van concept store Merci (al was het waarschijnlijk een van de goedkoopste items én ze is wel van het onsterfelijke Caran d'Ache én ja, ze is heerlijk knalroze) en die zelfde todolijstjes en agendapunten gewoonweg helemaal omgooien. 
 
Voila, happy again!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...