vrijdag 15 maart 2013

Plezant spaarzaam zijn met water


Ik ben al enige tijd toegetreden tot de fanclub van het digitale prikbord Pinterest: heel makkelijk om er al mijn ideetjes te pinnen en mooie beelden te verzamelen, zonder dat ik ze her en der in huis kwijt raak. 
 
Ook supertof om te zien wat er rondgaat in de wereld der bruisende mensen. Een kei eenvoudig vormgegeven - score! - douchegelverpakking bijvoorbeeld. Dit is het soort stuff waar ik (ook) van hou: doodeenvoudig, gestileerd, zwartwit, leuk lettertype, eeuwen herbruikbaar en met een duidelijke, mooie boodschap.
 
Gelukkig zit er ook inhoud in dit mooie ontwerp: een zeep die zacht geurt naar sinaasappel en wilde kruiden (denk, citroenmelisse). Kan niet anders dan een fantastische opkikker van formaat zijn op die moeilijk-uit-bed-raken-ochtenden. 
 
Trouwens meteen ook het soort cosmetica waar ik van hou: vriendelijk voor je lijf (helemaal natuurlijk) én voor het milieu (extracten zoveel mogelijk uit biologische landbouw)! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...