zaterdag 30 maart 2013

Foodbloggersetentje @ Veranda

Het was niet de eerste keer dat ik met enkele collega-foodbloggers aan tafel schoof, al moest er nu plaats gemaakt worden voor een bende van 16 in plaats van 6. Het was wel mijn eerste keer bij Veranda, bistro/restaurant van chef Davy Schellemans. De enkele extra onbekende koppen én mijn eerste echte bistronomie-ervaring, stuwden de goesting de hoogte in. 


Teleurgesteld werd ik niet: mensen samen zetten die houden van lekker eten, een fijn glas en die weten wat voor goeds dat het allemaal doet met een mens, resulteert in gepassioneerde gesprekken en veel plezier.

En de plek, vlakbij het station van Antwerpen-Berchem, doet het etiket "bistronomie" alle eer aan. Hier tafel je in een ongedwongen, fris, warm en toch redelijk minimalistisch kader met fantastische bediening. De borden die bij Veranda op tafel komen zijn een voor een pareltjes van puur plezier en doen de smaakpapillen dansen. De chef en zijn brigade hebben aandacht voor pure smaken, mooie ingrediënten en wisselende structuren. 

Een feest, dat bovendien geen pijn doet aan de portemonnee! 

Voor de andere verslagen én de prachtige foto's van Thomas Van de Water kan je voorlopig al terecht op:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...