dinsdag 12 februari 2013

Liebster Blog Award voor Niente di Particolare!

Dat ik een gat in de lucht spring, een kont-schuddend dansje maak en een stralende lach op mijn gezicht gebeiteld heb, is nogal uitzonderlijk op de eerste werkochtend van de week. Zeker deze week, gezien de deadlinestress flink de hoogte in ging. 

Maar toch kan ik het kirren, joelen en huppelen niet laten. Ik kreeg immers van de Yummy BlogSisters de Liebster Blog Award. Geen bronzen wereldbol of zilveren ventje dat je een plek dient te geven in je interieur. Wel een virtuele "duim omhoog" en "doe zo voort" voor de kleinere blogs, met minder dan 200 volgers. 

Je krijgt hem, koestert hem - wat had je nu gedacht?! - en je geeft hem vervolgens weer door aan jouw favoriete www-plekjes. Ik ga nu toch eerst lekker fier genieten van deze award, duizend kusjes richting Yummy zusjes blazen en een glaasje prosecco drinken. Daarna zal ik me met overgave en plezier storten op de zware opdracht enkele andere bloggers blij te maken!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...