donderdag 31 januari 2013

Goud, bubbels en chocolade: made for me!


Ik geloof in de alomgekende zegswijze "A glass of bubbles a day, keeps the doctor away". Afin, het was toch zoiets en met het feit dat je gezond zou blijven. Je weet wel. 

Logisch gevolg: ik vind een apero-moment met dat parelend lekkers nooit saai en ik voel me altijd kiplekker. Of zoiets. 

Drop in mijn glas bubbels dan ook nog eens een met goud omhulde, verfijnde chocoladebal, dan zwijg ik de eerste minuten niet van de vrolijke opwinding. 

Goud, chocolade, in mijn glas bubbels! Dit draagt gewoon mijn naam. Ale, eigenlijk die van Chocolaterie Boon. Afin, er is een naam en de rest zijn details. Goud, chocolade, bubbels!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...