maandag 17 september 2012

For that moment of peace

Ik word er meteen blij van: Tea from Clipper. Leuke en vrolijke verpakking, fijne namen en een belofte for that moment of peace!
 
 Ik heb niet zò veel meer nodig in tijden van stress, deadlines, chaos, de boel die de soep in draait, wattenhoofden en ademtekort. 
 
In België moeten we het jammer genoeg nog altijd doen met de vaak saaie verpakkingen voor saaie theesoorten, maar je vindt Clipper in de UK - een treinrit van ocharme 2 uurtjes away - onder andere bij Planet Organic.

Daarmee wordt het trouwens helemaal happy tea: jij zen en blij, mooi doosje in je kast en je doet er nog goed mee voor jan-en-alleman en onze planeet, want het is organic
 
Ik ben een bol stralende positieve vibes... Met stress. 

2 opmerkingen:

  1. Dag Ruth,

    ik zag net je reactie op mijn post van de 'Even bijkomen thee'.
    De Clipper-thee heb ik ook al ontdekt. Super lekker en super mooie doosjes. En ik heb nog goed nieuws ... je kan ze gewoon kopen in de Carrefour in Turnhout! Ik heb ze daar ontdekt een tweetal maanden geleden.

    Allen daarheen!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is geweldig nieuws! Still going to London though... :)

    Bedankt voor de tip! Carrefour, here I come.

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...