dinsdag 5 juli 2011

Free Compliments!


Mijn lidmaatschap en adoratie voor de spreuken van de Bond Zonder Naam is onder mijn vrienden en bij hulpbehoevenden een publiek geheim. Niets dat beter troost kan bieden op momenten dat niemand het echt nog weet - ook al speelt Miss Drama Queen of Mister Drama King - dan de gevleugelde woorden van de bekende prikbordflyers.

Op de blog van Kind Over Matter vond ik onlangs een hip, lief en mooi verlengstuk van de BzN: de complimenten-zoekertjes! Zie het als "Kot te huur" of "ik zoek een rit naar Italië", maar dan "Compliment zoekt persoon". 

Maak de wereld een beetje aangenamer en strooi eens met enkele welgemeende complimenten. Niets dat een mens zo kan motiveren dan een beloning en lieve woorden, vraag maar aan een professor positieve psychologie. Of de hond van Pavlov! 

Je kan er ook je eigen complimentenposter invullen, zodat je bij je baas geen "You light up my life" moet achterlaten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...