maandag 11 april 2011

Jeroen Meus' Dagelijkse Kost in je boekenkast

Nog drie keer slapen en de papieren versie van Dagelijkse Kost ligt in de winkel! Ik tel af, want dit is sexy concurrentie voor het kookboek van de boerinnenbond, zoals Margot Vanderstraeten het verwoordt. En daarbij is vooral het woord "sexy" van belang.

Met dit boek heb je de succesrecepten van het gelijknamige tv-programma altijd bij de hand. Je haalt meteen ook een stukje passie in je keuken: passie voor goede producten, passie voor eenvoudige en smakelijke gerechten, passie voor lekker eten, passie voor je gasten. 
Moet ik écht nog verder gaan? Blokkeer die vrijdagvoormiddag in je agenda!

Want op 15 april loop je in ruil voor € 19,95 de boekhandel buiten met een exemplaar van Dagelijkse Kost. Je kan hem ook al bestellen in de webshop van Eén.

4 opmerkingen:

  1. Ik ben eens benieuwd of het er zo lekker zal uitzien als op TV. Leuke blog trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk er ook erg naar uit. Ik heb er het volste vertrouwen in.

    En bedankt voor je comment!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben hem even gaan inkijken, het valt me toch wat tegen. Ik heb hem in de winkel laten staan. Het zal bij het TV-programma blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sowieso blijft het tv-programma heel goed. Tegen dat dynamisch beeld kan weinig tegenop.

    Welke boeken staan nog op jouw lijstje?

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...