donderdag 14 oktober 2010

Me and my red shoes

Ik had deze keer goed geslapen. Ik had niet intens en opgewonden gedroomd over hoe ik er de hele bekende wereld mee rond wandelde. Maar toen ik mijn rechter grote teen op de koude, houten ochtendvloer zette, sloeg de opwinding toe. Een schelle, blije stem in mijn hoofd riep het uit: "vandaag komen mijn rode shoes toe!".

Het gebeurt niet zo vaak, maar die ochtend vertrok ik als een kind dat op schoolreis gaat, huppelend en vol energie, door de grijze ochtendmist richting mijn grijze bureau. Ik had mijn eerste alinea van de dag nog niet eens beëindigd of een collega kwam, eveneens huppelend en vol opwinding, aangedraven met een groot zwart pakket. Pour toi. Ja hoor, sinds een ware shoe addict de redactie vervoegde, kijken we meer uit naar postpakketten dan naar de verschijning van onze tijdschriften.


Donkerrode - pardon, cassie red - pumps straalden ondeugend lonkend vanuit de doos. These beauty's will fit perfect around my feet, that's for sure. Zelfs wanneer de hak van - en ik citeer "approx. 4 inch" niet de vooropgestelde "maximaal 10 cm". Way higher. En ook als blijkt dat de Engelse maat 7 niet de gedachte 40 is, maar een 41. Yeah baby, want ze sluiten mooi aan en zitten heerlijk comfortabel.

1 opmerking:

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...