vrijdag 3 september 2010

Shoes are a girls best friend

Ik kan me nog zo het moment voor de geest halen waarop ik voor het eerst verliefd werd ... op high heels. Liefdevolle plaats was A'pen, liefdevol gezelschap was miss blondie, object of my affection: zwarte, gelakte naaldhakken met een stoffen strik op de tip, schuin geplaatst. Prijskaartje: ocharme € 30! 

Oooh, maar frustratie alom, want daar stond ik met mijn crush én mijn 1m80. Reuzachtig volgens de meeste stemmen. "Go to hell", was toen een moment lang mijn motto. Toch zo lang ik aan de kassa stond aan te schuiven met the love of my life in mijn handen. Toen. 

Parmantig liep ik er thuis mee van mijn bureau naar de badkamer en terug naar de keuken. Het leven op aarde aanschouwden ze amper. Reuzinnen worden niet lief behandeld, weet je wel. 

Maar dat veranderde. "Go to hell" werd meermaals mijn motto. Of beter: "ik wil... dus ik doe". En ik kocht al eens een tweede paar, een derde paar, een vierde. Het bleef in bedwang. Winkels kwam ik niet zo vaak tegen en ik ben nogal kieskeurig. Nogal. 

Maar... Er is daar een www. Met een eindeloze keuze. En een eindeloze afleiding. En iemand die daar eindeloos haar weg in kent. En die me dan ook de weg wijst. En nu zit ik hier. Met een bankkaarrt die kriebelt, een hartslag die bonkt, ogen die verslinden, een rede die het verliest. Een ongekende gulzigheid.

Te verkennen: 
www.lulus.com
www.newlook.com
www.asos.com
www.dorothyperkins.com

Of te bannen?

Heeeelleeeeep!

4 opmerkingen:

  1. Nogmaals mijn excuses. Als het 'n troost mag zijn: het kan nog altijd erger! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet doen .... stop de bankkaart maar ver weg ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Excuses aanvaard!

    @paps: Visa-kaart is on its way! ;-) Dus nu ben ik nog veilig, maar ach geen zorg: ik ben toch goed opgevoed. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je zou er van verbaasd staan hoeveel mannen ook verslaafd zijn aan schoenen kopen. Wel geen high heels dan, maar eerder sneakers.
    Er is zelfs een hele hype rond "hard-to-find-retro" sneakers ....

    :-)

    PS : Mijn persoonmijk favoriet van het moment : http://www.masculin.com/images/news/1621/adidas-vespa-sneakers-chaussures-hiver-2009.jpg

    gr
    Steven/Kozzio

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...