dinsdag 21 september 2010

Message in a virtual bottle

Ik kreeg vandaag een bericht. Afzender: ene Steven. "Uh?" = nieuwsgierigheid neemt toe. Hij had zijn toetsenbord - of touchscreen - dichter naar zich toegeschoven om me te schrijven dat hij via de zo geroemde en tegelijk zo verguisde smoelenboek - waarvan buiten mijn vader niemand durft toe te geven dat hij of zij dat elektronische vriendjesboekje wel tof vindt - op mijn blog terecht was gekomen.

"Uh?" = nieuwsgierigheid neemt toe. Hij had nog meer te schrijven. Dat hij houdt van blogs en dat hij de mijne heel leuk vindt om lezen. Dat ik mijn eigen kijk op de dingen en het dagelijkse leven op een heel leuke manier verwoord. Hij sluit af met de boodschap dat ik zeker verder moet doen.

"Ooooh" = nieuwsgierigheid verandert in aangename verbazing. Ik heb een schare supporters die me aanmoedigen en blij maken met reacties en commentaren, die echt verbazingwekkend blijven lezen, die me motiveren. En werkelijk: dat gecheer vind ik geweldig! Maar nu zit ik hier blij te glimlachen dat een onbekende mijn blog leuk vindt. En dat die onbekende dan nog de moeite nam om me dat te laten weten.

Zou de tijd nu dan al rijp zijn voor een fanclub op dat zo geroemde en tegelijk zo verguisde smoelenboek?

1 opmerking:

  1. Yes, yes, maak maar alvast een fanpagina aan. Ik ben een die-hard fan en geniet elke keer van je schrijfsels!!!
    Groetjes,
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...