maandag 31 augustus 2009

Alles staat op het internet?

Roze wangen, een sprekende oogopslag, gezonde verpakking ... dankzij Natasha en haar Mila d'Opiz producten. Als het brandt, loop ik terug naar binnen de trap op om mijn reissetje, assortiment staaltjes en dagelijks pottenritueel te redden. Ze zijn mijn baken in donkere dagen.

Propvolle agenda en propvolle wegen zorgen ervoor dat ik niet meer regelmatig genoeg bij mijn schoonheidsdealer raak. No prob, 1 plaats, het world wide web. De hele wereld is te vinden op het internet. Als er iets gebeurt, 1 plaats, het www. Als je een rariteitenkabinet wil opstarten in je woonkamer, 1 plaats, het internet. Voor je boodschappen, kaarsen, kleding, boeken, sokken, lingerie, lakens, 1 plaats, cyberspace.

Niet zo voor nachtcrème, blijkbaar. Ik heb dankzij de excellente nerds van Google tot in de Afrikaanse steppe gezocht voor een webshop met Mila d'Opiz in de rekken: niente, nada, nul de botten te vinden. Ik heb wel het telefoonnummer van Natasha weer gevonden. Mijn pakketje staat op me te wachten! 'k Heb haar meteen een nieuw businessplan voorgesteld: Natasha's webshop... Ja, ze zei niet neen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...