dinsdag 3 februari 2009

Maandag voor mij

Maandagavond is me-time-avond, als dat al mogelijk is tussen laat thuiskomen van het werk, boodschappen doen in een overvolle supermarkt, terughollen naar je kookvuur en het verlangen om toch lekker onder dat donsdeken te kruipen. Nu, er is een mate waarin dat mogelijk is, nl. twee uur ofzo.

Foto: Albert Heijn

In die mate heb ik gisteren lekker staan kokerellen. Beetje prei stoven, verse lasagnavellen uit de koelkast getoverd, een scheutje roomvervanger, verse zalmreepjes en wat roze garnalen er bovenop, afwerken met mozarella en de oven in: een kwartiertje later kon ik genieten van een jummie eenvoudig lasagnagerecht met een fris glaasje wijn erbij, ook met mate.

Zapper binnen handbereik, Jeremy, Hammond en Captain Slow op mijn scherm en genieten. Me-time. Meer hoeft het soms niet te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...