vrijdag 29 augustus 2008

The Wu is coming trough

Het was ... geen zomer. Ik was 16-17 jaar en vulde mijn tijd... met studeren. Om nu niet helemaal weg te zakken in het heiligdom der seuten en blokbeesten, gelukkig ook met wat rondhangen, skaten, op hiphopfeestjes de dansvloer onveilig maken en meedoen aan Humo-wedstrijden. Zoals die voor het concert van de Wu-Tang in de AB.

Een sprankeltje creativiteit leidde me naar een gratis ticket. Dat ik door ouderlijk gezag niet in realiteit mocht omzetten (school, examens, godsdienst ...). Het blijft een trauma waarvoor ik wekelijks nog steeds 36 euro neertel in psychotherapie.

Nu komt één negende van de clan naar de AB! Een negende dat ik al eens in Tilburg aan het werk zag en dat toen danig wat deining veroorzaakte. Het belooft toch wel indrukwekkend en memorabel te worden die avond in november. I'll be there, bro'!


3 opmerkingen:

  1. dat was wel in juni,onder de examens hé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een stomende avond in een loeihete AB, met een geweldige Rage Against The Machine als voorprogramma, met een troep geflipte wu bangers op het podium, met franstalige Belgen die steeds weer flessen naar het podium gooiden. Het was the Wu, het was legendarisch, het was the Triumph, het was Wu Tang Forever.
    En de volgende dag was het examen Engels...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zucht... en dat heb ik allemaal moeten missen. Ik raak er maar niet over!

    Daarom, die tiende november maken we er ook een fijne avond van!

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...