maandag 11 augustus 2008

Rocken in Leuven²

Het is met (zo goed als) alles zo in het leven: je moet het meegemaakt hebben om het te voelen.












Marktrock is niet anders. Ik kan groezelige foto's nemen van laat op de avond. Foto's van zwetende muzikanten in de verte, spots die het beeld overnemen. Ik kan wilde verhalen vertellen ... (niet dat het zo wild was), maar het zal allemaal slechts een impressie blijven.






Ik kan kort vertellen over kruidige weed-dampen tijdens het optreden van Baloji, dampen die me terugbrachten naar stevige hiphopfeestjes. Over Leki die toch wel verrassend wist te overtuigen. Over aangename kennismakingen met Balthazar en Hit me TV. Of over een herontmoeting (na wel zo'n tien jaar) met Janez Detd.





Of over de tinteling op de tong van een mojito (hoewel ze licht teleurstelden), het zoete, het zure, maar verfrissende. De dansende lichamen en de crazy dj van Villa Ernesto. Of over de plensbui die ons helemaal doorweekte en de kou die erop volgde.




De sfeer aan het Bal Populair met het waakzaam oog van de Heilige Drievuldigheid en God wakend over onze danspassen. De mooie stadsverlichting. Ach, over veel eigenlijk, maar ik heb er geen zin in.


2 opmerkingen:

  1. De foto's spreken dan ook voor zich! Is dat villa ernesto in de vroege ochtend? Volgend jaar moeten we precies toch in augustus de zomer doorbrengen in Belgie..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-) Wel dat is zondagavond. Aangezien mijn baas me maandagochtend stond op te wachten, kon ik die avond eens niet tot 's ochtends Leuven bekijken.

    Leuke zomer hier gehad? Blij terug thuis/Viet Nam te zijn?

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...