dinsdag 29 april 2008

Persbericht

Ik had mail. Mail van Belga. Een persberichtmail. Met als onderwerp: Belg besteedt te veel tijd aan grasmaaien.

Ja! Ook ik trok ogen, fronste wenkbrauwen en iets wat moest doorgaan voor gegrinnik ontsnapte uit mijn mond. Dat je te veel tijd kan besteden aan klagen en zagen, aan kuisen, aan je werk enz. daar kan ik inkomen. Maar te veel tijd aan grasmaaien???! Hoe is dat nu mogelijk? Als het gras gemaaid is, is het toch gemaaid? En zijn er dan werkelijk van die freaks die elke milimeter dat het gras groeit, klaar staan met hun volautomatisch mormel om het er terug af te snijden?!

2 opmerkingen:

  1. zus, bedankt voor mijn nieuw hobby zo mooi te omschrijven!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan! ;)

    Het flatteert me jouw pennestreken hier te treffen. hihi. Tot gauw! (brunch-time, so agenda check is nodig) :)

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...