woensdag 9 april 2008

lunchtalk

Je hebt ze dus echt. Ze blijven niet meer beperkt tot zwarte letters op een wit papier, wilde verhalen uit tijdschriften en tv-series. Nee, vanmiddag botste ik op een levensecht exemplaar van vlees en bloed (ik heb het gecheckt en in de wang geknepen): een persoon die vrolijk zat te vertellen over de date van de avond voordien. Niets mis met dates. Alleen koos deze driedimensionale figuur ervoor om er subtiel aan toe te voegen: "ale, mijn seksdate". Een inleiding bleek niet nodig. Zoiets als een seksdate gaat blijkbaar als volgt: Je spreekt af om elkaar te zien... nu ja, "zien". Dan dingdong, de bel gaat, persoon 3D doet open en sekspartner verspilt zijn energie niet aan woorden, maar bespringt, kust, likt of weet ik wat persoon 3D. Basta, klaar.

Deze middag had ik geluk: geen details. Soms stromen die immers onverwacht wel degelijk je richting uit en is het moeilijk de lawine van opgesomde lichaamsplekken te weren.

Ik ken dit niet. Ik hou van het onverwachte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...