donderdag 10 april 2008

Ana Saïdi

Er was iets mis. Mijn heupen wilden niet mee, mijn shimmy lukte maar half, ik was de al in slechts minimale hoeveelheid aanwezige sierlijkheid kwijt en de concentratie liet het ook afweten. Twee weken geen dansles is niet alleen een marteling, het is ook absolute no-go voor techniek en sierlijkheid.
Op het saïdi-ritme dum-tak-dum-dum-tak probeerde ik de nieuwe, andere, volksere passen vol goede moed uit. Ik hield een imaginaire stok boven mijn hoofd en sprong op en neer, wiegelde naar rechts en naar links, trilde van boven tot onder... zonder vibe: als je ooit een drilpudding hebt zien drillen, dan weet je dat het op niet veel trekt. Ik was die drilpudding vanavond.

Maar passies doven niet snel uit, ook niet bij een drilpudding!

1 opmerking:

  1. we'll get it next time :) heb al zin in de volgende les!!! zoveel saïdi foto's zijn er ni, dus het moest natuurlijk weer lukken idd da we dezelfde kiezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...