maandag 24 maart 2008

La fille d'O 24u/24


Miauw.... Tevreden spinnend lees ik het bericht dat La Fille d'O finally een webshop opent! Het zat er al maanden aan te komen en nu is het zo ver! Hiphop hooray, hooray!

Ik ben fan van het merk. Het is sexy en ondeugend, zonder platvloers te zijn. Het beeldt geen miekes af die dromend aan een gordijn in een jeukend kanten setje op hun hardwerkende bank boy staan te wachten om hem te pleasen.

Nee, het gaat om zelfstandige girls die weten wat ze willen, die zich goed voelen in hun lichaam, die hun lijf durven gebruiken om te léven én ook te pleasen, zichzelf en een ander. Het is sexiness met een knipoog. Het is lef, het is durf. Het is vrouwelijkheid. Murielle Scherre slaagt er volgens mij prima in dit imago in heel België en ver daarbuiten naar... euhm ja, buiten te dragen.

I'm in for her weapons of mass seduction! ;)

2 opmerkingen:

  1. echt wel prachtig, only way over budget!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet het!! Is voor als mijn spaarpotje vol is of als ik mezelf een cadeautje mag doen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...