donderdag 27 maart 2008

Spaghetti

Ik ben gek op eten, in de brede zin van het woord: de actie, het onderwerp, het smullen. Ik ben er graag mee bezig, in de brede zin van het woord: het opsmullen, het kopen, het proeven, het lezen, het maken. Voor mij heeft het een aura van gezelligheid rond zich hangen.

Spaghetti is dan de prins aan het gezellige Hof: een tamelijk eenvoudig gerecht, maar het is gezelligheid in slierten en goede genuanceerde smaken in een bord. Gisterenavond was er weer maar eens het bewijs van!

3 opmerkingen:

  1. En de bordjes heel gelaten achteraf? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja lukkas ze waren van ons mam!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In effetti! :)

    Ik raak niet aan bordjes van de mama's. Alleen aan die van mij!

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...