zaterdag 29 maart 2008

Arrivederci tutti!

Parto per Roma nel pomeriggio!

Ik zit omgeven door truien, t-shirts, toiletgerief, jassen enz. Voordat alles in de reistas verdwijnt, moet ik nog keuzes maken. En daar ben ik zo slecht in: wordt het het zwarte poftruitje van Essentiel of toch maar gewoon het zwarte basistruitje van Massimo Dutti, neem ik allerlei gekleurde topjes mee of beperk ik me tot één topje per setje, denk ik aan de huidverzorging en stop ik het hele gamma crèmes in mijn toilettas of beperk ik me tot de dagcrème? Een mens komt wat dilemma's tegen in zijn leven, nietwaar?!

En voordat ik die knopen zou doorhakken en richting startbaan van de gemeente Zaventem zou rijden, wilde ik toch nog een woordje schrijven hier. Noem het afscheid nemen; dat klinkt wat sympathieker dan "jullie jaloers maken"! ;)

Het weer ziet er veelbelovend uit in de eeuwige stad. Oh, ik ben helemaal klaar om me opnieuw te laten betoveren, mee te laten slepen en te genieten van Italië! Hoe dan ook wens ik iedereen een erg fijne week, wat de plannen ook zijn! Geniet ten volle van de momenten die jullie aangeboden krijgen!

Bacio e arrivederci tutti!!

5 opmerkingen:

  1. dat moet ik nu toch even opzoeken in de woordenboek, maar ik als mijn talenknobbel al op actief staat, betekent het volgens mij iets in de zin van "amuseer je"! :)

    Grazie mille, mamma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amai zeg veel plezier daar hé, geniet ervan!!! ik krijg hier ondertussen zware afkickverschijnselen van niet te kunnen gaan buikdansen :'(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...