zaterdag 22 december 2007

Lingerie all over the place

Ok, normaal zou ik niet snel halfnaakte, ranke modellen op mijn blog plaatsen, ware het niet dat ik vanavond op de Victoria's Secret Show stootte.
Ik weet dat velen onder jullie de show in kwestie bekijken voor de Baywatch-gewijs bewegende boobies, voor de tengere eindeloos lijkende benen, voor de lange al dan niet gekleurde lokken, voor de glimmende gezichten en tandpasta smiles die jullie net persoonlijk lijken aan te kijken met verleidelijke en naar meer verlangende ogen en dat alles gehuld in kanten, sprookjesachtige, tot de verbeelding spreekende lingerie.

Mij is het eerder te doen om dat laatste woordje van die lange zin. Hoewel er ooit andere tijden waren, ben ik een lingerie-gek. Soms neemt het proporties aan van een verslaving (of noem je wekelijks langs Rita, nee niet de Heilige, de andere, gaan normaal?). Nu Rita kan er maar blij mee zijn, mijn bankrekening iets minder. Het probleem is immers: ik kan van die kunstwerkjes blijven kopen.

Twee delen stof die een vrouw sexiness geven, zelfs onder de lelijkste kleding. Vurig, sexy, braaf, schools, basic, sporty, voorzichtig, .... Lingerie lets a lady be a lady! Niet zo vreemd dus dat ik nu stante pede het vliegtuig richting VS wil nemen om er een shop te gaan leeg roven. En dat terwijl ik daarstraks echt wel mijn lusten heb mogen bevredigen bij Rita in haar Verwondering.

2 opmerkingen:

  1. Amai, wat een show, het werd me bijna fataal! Gelukkig was er de afwas nog om me te redden want voor de tv hield ik het niet uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er al mooiere gezien van VS... Maar ik let misschien op andere dingen dan jij?!

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...