zondag 16 december 2007

Kerstmis

De kerstperiode staat voor mij vooral gelijk aan een extra gelegenheid om gezellig samen te eten. En als het daar om gaat, laat ik me niet onbetuigd, dus stond ik gisterennamiddag achter het fornuis; toch wel een van mijn favoriete plekjes.

Ik wilde een volledige menu op tafel toveren, mét vlees, of beter: met lamsmanchetten. Mijn goede vriend Jamie bracht de inspiratie aan, ik voerde het idee uit. En wat genoot ik ervan! Het gevoel van controle over de situatie, het gevoel iets heerlijks te maken, het gevoel mensen blij te gaan maken, het gevoel iets gezelligs voor te bereiden. Zelfs toen ik de dag erop de afwas en de opruim aan het doen was, genoot ik nog. Hier hou ik van!

Een impressie van het slagveld rond vijf uur in de namiddag:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...