zaterdag 27 oktober 2007

Een glimp van mijn eerste hafla

Met angst voor het onbekende stapten we met drieën de kapel aan Salve Mater binnen... Onze eerste hafla. Een plek waar we alleen met meisjes, vrouwen, liefjes, moeders, vriendinnen... zouden buikdansen.

De meer gevorderden liepen rond in de prachtigste danskostuums met pareltjes, kleurenpracht en zwier; ik deed het met een zwarte legging en een knalroze sjaaltje mét muntjes. Ze zouden me horen heupwiegen vanavond!

De schuchterheid had de bovenhand vanavond. Maar toch was het erg leuk, heb ik meegedaan en genoten van deze vrouwelijke, lieve, zachte, sensuele, beweeglijke dans. Nog zeseneenhalf jaar les volgen en dan beland ik misschien ook bij de gevorderden in een kleurrijke outfit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...