maandag 29 oktober 2007

Dreams

Komen regelmatig in mijn dromen voor:
- De Iphone van Apple; jammer genoeg nog niet verkrijgbaar op de Belgische markt. En dat ding kraken ligt niet binnen mijn skills.




- De Francis-espressomachine van Illy; prachtig design, lekkere koffie, maar redelijk duur en naar het schijnt een slecht binnenwerk (mijn moeder kan er van mee spreken).




Maar ach, in mijn dromen ben ik superwoman en bovendien kosten dromen geen geld (dat is toch wat mijn vader me voorhoudt in een poging me te behoeden voor een roekeloze aankoop van een Audi TT - ook iets dat mijn dromen regelmatig binnensluipt)!

4 opmerkingen:

  1. Is dit een hint voor binnen twee weken ;)? Zie dat je meer dan 1 persoon op een zelfde idee brengt..., dan wil ik wel een "overschot" iphone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah nee, geen hint! Ik doe niet mee aan hints in dit geval. :)

    Moest ik een dubbele krijgen - wat meer dan waarschijnlijk niet zal gebeuren - dan kijg je de overschot! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En wat staat er te gebeuren binnen 2 weken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan mag ik mezelf belonen dat ik het al 27 jaar uithou op deze ronde bol!

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...