woensdag 31 oktober 2007

Beatnuts!!

Muziek heeft altijd een redelijk prominente plaats ingenomen in mijn leven. Nee, ik ben geen muzikaal talent (ik heb een poging ondernomen om de grungetoer op te gaan en de zes snaren van de gitaar te beheersen, maar dat is jammerlijk mislukt), maar ik heb wel graag muziek in mijn leefomgeving: klassieke muziek om een dag rustig in te zetten, Oosterse tonen om de stress van de werkdag van me af te schudden, pompende beats and vloeiende rhymes om een soort gelukzalige moed naar boven te laten borrelen, some nice rhythms om me al dansend te laten gaan, Arabische tonen voor de sfeer van 1001-nacht en Justin just for the sexiness!

En na een periode die overheerst werd door zachte tonen ontdekte ik opnieuw de geweldige beatprofessors van The Beatnuts! Super! Dit is real hiphop shit and I'm lovin' it!

3 opmerkingen:

  1. Ik moest dat weer uitleggen he.... Wordt dit nu binnen de kortste keren een videoblog? ;o)

    Oh, en zoals ik al zei: het is echt wel een kerstnummer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nope, maar ik wil goede shakin' songs mijn lezerspubliek niet onthouden. :-)

    Kerstnummer?! Het is lekkere hiphop zoals dat moet zijn!

    Andere nummers meer dan de moeite waard:
    - Sean Paul, Can you do the work
    - Amo Lab, Road Dogs
    - Gang Starr, Full clip
    - Capone 'n Noraega, LA LA
    - Ol' Dirty Bastard, Got your money
    - Starflam, ce plat pays
    - En natuurlijk de Wu met Tearz

    And many many more! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...