woensdag 5 september 2007

Blue Monday

Geen paniek allen, onderstaande berichten worden nog vervolledigd met bijhorende kiekjes. Een beeld is soms immers sterker dan wel 1000 woorden. Maar nog even geduld... Vandaag lijkt het wel mijn blauwe maandag, donkerblauw.

Eerste donkerblauwe wapenfeit: papieren zak met lunch, tussendoortjes (dan doe je al eens moeite om een halve fruitwinkel mee te zeulen), dorstlesser, paperassen, datgene dat zogezegd niet gelukkig maakt, maar je toch wel een aantal vrijheden verschaft, enz. lost en de hele opsomming van hierboven versiert de roltrap van perron 14 - of was het 15?
Daar stelde ik toch maar weer vast dat de mens niet altijd zo'n sociaal wezen is als dat men zo graag beweert.

Tweede donkerblauwe wapenfeit: eten weg, fruit weg (goodbey gezond eetpatroon) en een deel van mijn zogezegd niet gelukkig makende papiertjes weg. Met een gezicht als een donderwolk en volop mijn onhandige kant tentoonspreidend wandel ik verder naar het werk. De consument moet immers bediend worden!

Derde donkerblauwe wapenfeit: een bepaalde verhuurder blijkt zijn kuren nog steeds niet kwijt te zijn.

Vierde donkerblauwe wapenfeit: je hebt de kleurenprinter zelden nodig, want je tracht op een ecologisch verantwoorde manier de consument ten dienste te staan (naturalmente!), maar die ene dag dat je het ding dan echt eens wil gebruiken, weigert het toestel dienst! Natuurlijk, ik ben de laatste x-aantal levensjaren nog niet gaan biechten en ik vervloek meneer-van-hierboven met de regelmaat van de klok: is dat dan mijn straf?

Ondertussen staat de barometer gelukkig al wat meer op lichtblauw. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...