maandag 20 augustus 2007

Oosterse dans ...

... Bij ons beter bekend onder de noemer "buikdans".

Ik hoor graag de ritmes van de Arabische wereld, ik zie graag de soepel bewegende lichamen net als de kleurrijke stoffen die zweven op de luchtstromen teweeg gebracht door de heup- en armbewegingen. Het is dus niet zo vreemd dat ik het zelf eens aan den lijve wilde voélen.

En zaterdag heb ik het gevoeld! Ik heb gevoeld dat het niet eenvoudig is je heupen, armen en schouders te beheersen zodat een vloeiend geheel ontstaat, dat het niet eenvoudig is om een zekere sensuele vrouwelijkheid ten toon te spreiden, maar dat het wel erg fijn is om te ontdekken wat er onder je hoofd zit! Dat vraagt misschien om meer...

2 opmerkingen:

  1. Misschien moet je een youtube filmpje maken nu voor de lessen beginnen en eentje binnen 12 weken ;) kwestie van je evolutie wat zichtbaar te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...